steppix

Take it all away, be happy.

Kategori: Allmänt

För er alla som tycker att mitt rum äger och att det är trevligt att vara där kommer nog bli lite ledsna nu. Jag tar bort det mesta från mitt rum. Allt på väggarna är borta, till och med "Gör gott- skivsaken". Jag orkar bara inte med alla minnen och liknande, vissa saker kommer kanske få hängas upp igen men jag vet inte riktigt.

Så nu får nu såklart hjälpa mig att hitta nya minnen att hänga upp på väggen. Tex, bilder eller andra roliga saker. Mitt rum ska bli en ny version av det gammla rummet, med nya minnen och nya människor.

Annars så hoppas jag att folk kommer hem till mig och är nyktra och ser en film eller gör något annat kul. Varje helg behöver man ju inte dricka. Hör bara av er, men ring inte, jag kan ju liksom inte prata.

Såhär såg mitt rum en gång ut, nu blir det skillnad.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: