steppix

Tack, ni gjorde min dag.

Kategori: Allmänt

3 underbara kommentarer från personer som inte vet vad dom pratar om. Kan man be om någonting bättre. Jag är helt överlycklig och jag hoppas Adrian kommer och är lika glad som jag. Nä, patetiska människor som inte har något att komma med, det är underbart. Ungefär som småbarn utan argument. Men det är nästan ingen skillnad. Förutom vikten. Vissa håller sig inte smala för alltid liksom.

Vad har jag annars gjort idag? Jo, spelat gitarr, sett på tv, ätit frukt och softat. Imorgon ska jag gå till skolan igen. Denna dag var till för ångest och att ta igen i mental styrka.

Snart kommer Adrian, det äger ju.




Norrland.

Kommentarer

  • darja säger:

    moget att kommentera vikt när du vet att folk har komplex för det, men spelar ingen roll.

    Det roliga är att du tror att detta är något slags spel, och att du inte fattar att människor faktiskt har blivit JÄVLIGT sårade.

    2009-04-21 | 19:42:49
    Bloggadress: http://wilmut.blogg.se/
  • Adrian, bitch säger:

    Var inte så glad. Förlåt. :<

    2009-04-21 | 20:43:19

Kommentera inlägget här: