steppix

So cute.

Kategori: Allmänt

Min helg har varit helt fucking jävla underbar.

Fredag: Är med Tobbe hela dagen och kvällen. Vi går hem till Tobbe vid 6-7 tiden och äter middag. Det blir sedan lite soft hemma hos honom. Hemma dricker lite och myser och allting är helt underbart.

Lördag: Åker på stan med Tobbe och mamma. Här ska köpas balklänning. Vi hittar tillslut en, ( Det är tur att man är smal och liten och kommer i supersöta barnklänningar. My life is perfect.) och vi köper mat. Går och handlar också innan vi åker bussen hem. Joanna kommer och vi softar gärnet. Tobbe går hem och jag och Joanna ska hämta pizza. Vi får vänta 45 min. Äget.

Efter maten börjar vi röja och efter ett tag kommer Tobbe. Vi fortsätter softa och drar oss sedan till bräntis. När det blir tråkigt där drar vi hem. Sjukt fin dag.

Söndag:
Vaknar upp, bakis, men glad ändå. Går på möte, och sen är jag med Ludvig hela dagen. Vi spelade och övade på våran låt och annars softade vi bara.

Imorgon ska jag sluta röka och det peppar jag. Nu sk jag sluta skriva, för jag har annat för mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: