steppix

Rubriker är överskattade.

Kategori: Allmänt

Ja, min dag har varit ganska okej faktiskt. Försov mig och kom till skolan när det var lunch. Rökte och gick på lektioner resten av dagen. Var med Josefin, hon är riktigt mysig.

Det roligaste som hände i skolan var nog när Darja sa ungefär såhär: " Jag tycker inte om fjordingar, dom är mensfitta 24/7". Då slogs jag av en underbar tanke. Alltså är Felle en fjording. Mensfitta 24/7. Nu hade jag någonting att leva på resten av veckan, förutom att Marilyn Manson var med på Filip och Fredrick vilket jag också fann intressant.

Såg på Chuck idag och Joanna har inte ringt mig, dålig stil tycker jag. Där rök presenten liksom. Nä, nu ljög jag.


Här kommer lite bilder från lovet:
15 April



En helt lyckad kväll tycker jag.

Två dagar senare var vi samlade på samma ställe. 17 April



En relativt trevlig kväll det med.



Mys på Café Station.

Nu ska jag träna och äta en mandarin.

Kommentarer

  • Lol säger:

    Men käften din lilla hora, ingen gillar dig. Du är falsk och tror att du är någon. Sorry babe. Inse fakta. Alla hatar dig.

    2009-04-21 | 12:23:03
  • darja säger:

    Intressant hur hårt du försöker, utan att lyckas.

    2009-04-21 | 12:28:01
    Bloggadress: http://wilmut.blogg.se/
  • Steffi säger:

    Lol: Lite komiskt att du ber mig hålla käften i min egna blogg. Vem har bett dig läsa eller kommentera. Lustigt tycker jag. Personangrepp är ju underbart, visste inte att du kände hela världen.

    2009-04-21 | 17:34:14
  • Steffi säger:

    Darja: Jag vet att mitt liv är intressant. Vad du tror jag försöker med och tydligen inte lyckas med vet jag inte vad det är men det är säkert underbart det med. Sluta ta det så hårt Darja, alla kan inte vara som jag.

    2009-04-21 | 17:35:54
  • darja säger:

    Det intessanta var inte ditt liv, utan just hur hårt du försöker. Och nä, det är klart att alla inte kan vara som du, jag personligen hade inte stått ut med mig själv, och gjort något åt det. Inte sprungit runt och gett sken av att alla vill ha mig, och alla kan få mig.

    2009-04-21 | 19:44:48
  • skandal säger:

    var sitter problemet Steffi? om du nu säger alla är så jävla omogna varför då fortsätta? du är ju precis lika mogen du ? eller hur?

    Snacka då FAN inte om mognad vi alla är lika sk mogna

    om du nu verkligen tycker som du sagt varför inte skita i allt. o dessutom att blogga om det? du visste ju alla skulle reagera och skriva också.

    fattar inte va du vill ha ut . bryr mig väl inte så hårt heller men ville bara fråga

    2009-04-22 | 21:50:17
  • Anonym säger:

    kan ni två snälla växa upp och sluta bråka på samma sätt som de som går i sjuan

    2009-04-23 | 13:20:49
  • Josefin säger:

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAH

    jag orkar inte sånt här beteeende. Ta inte illa upp Darja, gumman :]

    2009-04-23 | 20:04:48
    Bloggadress: http://monstermuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: