steppix

Nu peppar vi livet.

Kategori: Allmänt

Imorgon är det skola och det peppar vi. Att kunna se så många idioter på ett och samma ställe är en dröm. Gud vad roligt jag kommer ha det. Man kan i alla fall känna sig mycket smart med dom hjärnceller man har kvar. Folket på min skola använder ändå inte sina. Inte kapabla till det om jag får säga det själv. Jag skrattar redan. Underbart.

Ser endå fram att träffa Josefin L och Crille igen. Dom har  gjort detta lov för mig också. Fina barn det där.

Nu har min fot somnat och jag som tänkte gå och göra lite kaffe. Livet är inte alltid så lätt.

Det är skönt att ha två bloggar. Först rensar man skallen i en blogg där allting skrivs och sedan tar man sig i kragen och sen är man en glad människa igen. (Om ni ska ha lösenordet så får ni kontakta mig, som ni förstår.)


Det var galna tider. Men dom är söta människor.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: