steppix

Mew mew and a little pew.

Kategori: Allmänt

Så underbar kväll det var. Först spela gitarr och munspel med Ludvig. Jag ägde på munspelet idag. Känner mig mer peppad nu efter det. När Joanna kom fortsatte vi att mysa och det var väldigt trevligt. Den brända barbiedockan blev totalt bränd idag. Eller hon har tappat huvudet som ser ut som en svart klump och ena armen är av. Mycket fin brud.

Imorgon ska jag till skolan och göra mitt nationella i matte, kanske stannar resten av dagen, men det beror på hur jag känner mig.

Nu väntar jag bara på att Tobbe ska ringa och sen ska jag dricka lite te och glo på film tror jag.

Är väldigt sugen på öl också. Det är nog för att det står en ölburk framför mig. Det är ingen lek. Men jag ska låta mammas öl vara för jag är snäll idag. Ludvig fick ta alla mina elaka kommentarer efter att han kritiserade allt när jag lagade mat. Nä, men hör inte hemma i köket.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: