steppix

Let's make things nice and sparkling clear.

Kategori: Allmänt

Jag bråkar inte med någon, jag har bara avslutat min vänskapsrelation till vissa människor. Jag bryr mig inte om dom eftersom jag inte "tycker om" dom och jag har inte någonting mer att säga till dom efter detta inlägg som jag vet att dom läser.

Ni kan fortsätta snacka hur mycket skit ni vill, jag bryr mig inte. Om ni tycker jag är patetisk, gör det. Snor jag era cigg, när jag ber om att få, då får det vara eran syn på saken. Säg att jag är värdelös om ni vill, jag blir inte ledsen. Det är ett fritt land, tyck vad ni vill. Jag kan inte bli sårad över vad människor jag inte hyser någon som helst respekt för säger. Så säg vad ni vill om ni mår bättre av det. I dont really care.

Så, nu till det enskilda:

Darja: Du får vara hur sur som helst på mig, för det kvittar för mig. Men du ska veta att det finns ingen "lag" som säger att jag behöver säga till dig om ditt ex gillar mig eller inte. Det är hans känslor inte mina. Jag fick göra mitt val, säga, eller inte. Jag valde att inte säga någonting eftersom det inte egentligen fanns någonting att berätta. Men go on, säg att jag är falsk, elak, attention whore, go straight ahead. Det bevisar bara att du mår så jävla dåligt över dig själv. Move on. Se fakta. IT IS OVER.

Josefin J: Jag har ingenting att säga till dig. Men jag har ett tips till dig. Trimma näshåren och tvätta dig bakom öronen, det ser inte trevligt ut ska jag säga dig. Berättar inte det här för att jag ser dig som en snäll eller trevlig människa, men jag tänkte att om du vill vara snygg för Thomas så kanske du inte ska ha det där kladdet i/bakom öronen. Hårstrån ur näsan är inte heller speciellt trevligt.

Felle: Lär dig att uppföra dig. Även fast du har haft det "jobbigt" i ditt liv, så är det ingen annans fel. Det är absolut inte Josefin V:s fel. Sluta ta ut din jävla ilska på andra personer. Det är du som ska stå för dina uppföranden och sluta skyll på resten av världen. Lär dig uppföra dig bland folk, annars borde du inte vistas bland dom. Om du ska kunna klara dig i framtiden måste du faktiskt skärpa till dig, eller du kanske inte har så höga mål med ditt liv. Jag vet inte. Men du kan inte uppföra dig på det sättet du gör. Det funkar inte i längden. Någon dag råkar du illa ut. Tänk dig för.

Kommentarer

  • Josefin säger:

    jag vill slåss

    2009-04-23 | 22:28:19
    Bloggadress: http://monstermuffin.blogg.se/
  • Steffi säger:

    Josefin: Det vill du alltid gumman.

    2009-04-24 | 06:49:46
  • Vera anderson säger:

    är du dum i huvet? eller jag tar tillbaka det där. det var ingen fråga. det är brist på respekt att skiva om personer på sin bloss ist för att säga det face to face, så inte alla andra får veta det. tror inte precis att du skulle vilja att nån skulle skriva massa skit om dig deras blogg. tror all sprit du druckit har förstört alla dina hjärnceller.

    2009-04-25 | 23:56:56
  • Hare Hare säger:

    bra skrivet, sanningens ord

    2009-04-26 | 10:50:57
  • Jossan säger:

    asså steffi kolla på dej själv förfan ?

    och btw eru så jävla avundsjuk för att du varit så jävla kär i thomas o ba för ja känner honom o ska gå med honom på balen ? seriöst väx upp.

    puss på dej gumman

    2009-04-26 | 18:54:04
  • Steffi säger:

    Jossan: För det första så har jag aldrig varit kär i Thomas, jag har tyckt om honom, ja, men aldrig varit kär i honom. Att umgås med Thomas ligger inte heller i mitt intresse, vilket att gå på balen med honom inte heller gör. You can have him. Jag har redan haft honom en gång, jag behöver inget mer. Keep on, invalida människor är mitt bästa intresse.

    2009-04-26 | 22:04:02
  • Steffi säger:

    Vera anderson: Jag har ingen respekt för människor som inte visar respekt. Jag kan skriva vad jag vill i min blogg, mitt val, min blogg, mina ord. Folk skriver redan skit, vilket jag lever med. Jag är inte ute efter att såra, jag skriver bara det jag känner och tycker. Vilket man får här i Sverige.



    Du får tro det om du vill, det är kanske delvis sant. Det vet vi ju faktiskt inte.

    2009-04-26 | 22:06:46
  • jossan säger:

    INTE VARIT KÄR?! thomas ha berättat så mkt om dej gumman du kan inte ens ana,o om du inte va kär va du BESATT

    se,du tror ju ja vill ha honom.haha.

    nejtack e nöjd över den jag har

    2009-04-26 | 22:24:31
  • Imho säger:

    Du kanske inte ska säga så mycket, du är värre än alla du skriver om. Respektlöst att skriva om folk på det här sättet på din blogg. Det du inte ser är att du är omogen och patetisk, och att ingen gillar dig egentligen.

    2009-04-26 | 22:38:25
  • darja säger:

    du säger att du inte skrev detta för att såra någon? Varför skerv du det då?

    Den enda anledningen jag kan komma på är för att såra! Man skriver inte sådana saker om människor om man inte vill såra dom!! det vet till och med du, och vi kan nog leva med att du vill såra oss, men ljug inte för omvärlden. Det är så uppenbart.

    2009-04-27 | 10:11:56
    Bloggadress: http://wilmut.blogg.se/
  • Steffi säger:

    Jossan: Nej, inte kär och inte besatt. Om du är så dum att du tror på vad han säger om en person som han inte tycker om mig. Btw, så har du sagt att du tyckte om Thomas och att du var sur på din kompis som pratade om att hon snackade med honom. But I don´t care. Tyck om honom, eller inte. Jag bryr mig inte.

    2009-04-27 | 18:29:48
  • Steffi säger:

    Imho: Det får vara hur respektlöst som helst, jag bryr mig inte om dom. tror inte du vet vad alla i hela världen tycker om mig, men dom som inte gillar mig, behöver inte och jag klarar mig utan dom.

    2009-04-27 | 18:31:47
  • Steffi säger:

    Darja: Nej, jag skrev det som sagt för att det var det jag ville få fram. Om någon blir sårad, då får dom bli det. Ni får leva med att jag skiter i er helt fullständigt. Och anklaga mig inte för att ljuga, det har absolut inte du rätt till. Om du blir så sårad sluta läs min blogg. Du verkar inte kunna hantera det. Jag skriver vad jag vill, hur jag vill, hur elakt det en är så kommer jag skriva det.

    2009-04-27 | 18:34:16
  • Jossan säger:

    BEsatt tro mej ha hört så mkt om dej

    2009-04-28 | 10:31:29
  • jossan säger:

    BEsatt tro mej ha hört så mkt om dej

    btw som sagt d e skoj att du säger vi e omogna . när d e du som skriver saker på din blogg o e så uppkäftig via internet men irl eru ba en ensamvarg

    2009-04-28 | 10:33:17
  • darja säger:

    fine, skriv vad du vill, och fatta att du sårar människor, och du vet om att du gör det.

    Ljuga mig rakt upp i anskiktet detär nåt du gjort, inne på Np i engelska, Nej Darja, det är inget har aldrig varit och kommer aldrig bli,

    Varför ens fråga vad vad jag skulle tycka om ni vart tsm om det inte var nåt.



    Ta det irl istället för att komma med en massa dåliga argument på internet., eller vågar du inte?

    2009-04-28 | 10:34:01
  • Steffi säger:

    Darja: Jag vet att du blir sårad och jag skiter i dig. jag ljög inte för det var inget och skulle inte bli nått. Han ville kolla med dig och det sa jag var okej. Men jag sa aldrig attd et skulle bli nått. Som sagt jag har ingenting att säga till dig. Du betyder ingenting och jag svarar på det du skriver, annars vill jag inte ha någonting med dig att göra.

    2009-04-28 | 13:16:01
  • Steffi säger:

    Jossan: Men vad trevligt att du har hört så mycket. Försöker du få mig ledsen nu. Du verkar ju vara helt invalid. JAG BRYR MIG INTE OM DINA ELLER THOMAS ÅSIKTER ANGÅENDE MIG. Jag tycker som jag tycker, i min blogg skriver jag vad jag tycker, är det svårt att förstå? Verkar så.



    Tyck så du, jag bryr mig inte om dina åsikter.

    2009-04-28 | 13:17:37
  • hahahah säger:

    verkar gansksa publicetshoreri att skriva ett sånt utmanande inlägg, 18 kommentarer, mer än vad du någonsin har fått va?

    2009-04-28 | 21:00:09

Kommentera inlägget här: