steppix

I am not lost, I just can't find the way.

Kategori: Allmänt

Stora applåder till mig tycker jag. Hargått på varenda lektion och gjort mitt absoluta bästa. Förutom på matten då jag tog en paus sista kvarten, men jag var där. Läraren som var en vikarie gick mig på nerverna. Tur för honom att jag inte kan prata, annars hade han inte fått det roligt.

Känner mig annars rätt glad. Har inte rökt speciellt mycket och snart ska jag träna och sedan diska innan jag ska sätta mig framför televisionen och se på Chuck. Finns det något bättre. (Egentligen gör det faktiskt det, men det låtsas jag inte om just nu.)

Mamma pratade med mig idag angående balen, massa om klänningen och håret och massa annat trams. Det är gulligt. Hon vill också ha barnbarn, så jag får ta och lägga i. Tobias får alltså bli fader. Hoppas det blir en flicka då, det är det enda namnet vi tycker om båda två. Det är Nemi, för er som inte visste det. Jag vill döpa mina pojkar till Nilah och Nickolai, men det vill inte Tobias. Men jag ska ändå inte ha barn nu. Mamma får vänta.

Här kommer en bild på mannen som gör min dag:


Kommentarer


Kommentera inlägget här: