steppix

Honey, you are a rock.

Kategori: Allmänt

Det har hänt ganska mycket idag. Tog mig upp och visste att jag skulle bli sen. Slängde ihop lite smink och kläder och gick sedan till skolan. Gjorde mitt so-prov idag och spelade gitarr med Ludvig. Det var lyckat, minst vg på provet och en stor utmaning av Ludvig.

Jag pratade också med en mycket fin människa lite om hur det har blivit med allt knas. Man får hoppas att det löser sig. kanske inte lika bra som det var förut, men det kanske kan bli någonting. jag överlåter det till dig, eftersom det känns som att det är du som har mest att tycka till om. Jag kan inte kräva så mycket av dig. Just nu ser jag att det bara kan bli bättre.

Somnade vid typ fem och sov till åtta, är jag inte värdelös? Nu ska jag påbörja mitt musikarbete och sedan spela gitarr.

Jag saknar min baby värsta mycket, och jag vet inte vad jag ska göra till Joanna när hon fyller år! HJÄLP MIG!


Haha åh, rolig bild. Den tycker vi om.

Ps. Jag tänker inte göra några försök till att hjälpa dig eller direkt bryr mig, om du inte kan be om det. Just nu ber du inte om någonting vilket bara leder till att vi åker bakåt. Vi kommer ingenstans och just nu tvivlar jag faktiskt på att det kommer hålla. Jag bryr mig om dig, men jag tänker inte bara sitta här och undra om du någonsin kommer prata med mig. Om du någonsin kommer bli som förut.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: