steppix

Det är sol ute och jag rensar ut.

Kategori: Allmänt

Att sluta röka är en ganska fin process. Har visserligen rökt 1 cigg efter middagen, men annars inget. Följde med mamma på affären i det fina vädret och sen sopade jag.



Vårstädning är ju ganska underbart. Eller?

Ja, vad fan händer ikväll? Det enda som är bestämt för mig nu är att jag ska plocka undan i mitt rum, diska och se på chuck. Blir det party eller blir det bara soft. Jag vill ha..... Du vet jag söker, det gör du Linda.

Förövrigt kan jag säga att jag tycker att ni förstör henne, kommer aldrig tycka om det heller. Precis som jag inte kommer tycka om att dom andra förstör honom. Men känslorna för denna flicka är starkare än för pojken.. Kommer alltid vara så. Gör vad ni vill med era patetiska liv, men förstör inte en människa som är underbar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: