steppix

Blow me away with your smile.

Kategori: Allmänt

Skötte mig i skolan och håller mig rökfri. Jag är så otroligt duktig ibland. Fast tror inte jag hade orkar med att sluta om det inte vore för Ludvig som är typ en av dom finaste i mitt liv just nu.

Efter skolan var jag på stan med Ludvig och Josefin L. Det var fint. Fick godis av Ludvig för att ha något att äta på nu när jag inte ska röka. Det är äkta vänskap det.

Påbörjade mitt extraarbete på syslöjden idag också. Det ska bli ett par mjukisbyxor. Annars har jag mest bara jobbat på som sagt.

Ikväll är det inte Chuck, jag känner mig lite ledsen. Får sitta och spela gitarr, rita och skriva istället. Släppa ut den kreativa sidan lite.

Snart är det valborg och det peppar jag. Här ska vi avliva lite fler hjärnceller, det känns lite trångt i skallen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: